رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:
به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
گرگان، حسین طلوعیان رئیس سازمان
صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: از تعداد ۷۰۱ فقره شکایت مردمی رسیده به ستاد خبری این سازمان، ۵۶۴ مورد (۸۰ درصد) مربوط به بخش کالا و ۱۳۷ مورد (۲۰ درصد) مربوط به خدمات بوده و بیشترین شکایتهای واصله در بخش کالا و خدمات به ترتیب مربوط به سیلندرگاز مایع، نرخ حمل و نقل، انواع نان و پوشاک بود.
طلوعیان افزود: گرانفروشی، نداشتن قیمت و صادر نشدن فاکتور فروش در صدر عناوین تخلفات بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان این که ستاد خبری پل ارتباطی مردم با مسئولین و کوتاهترین راه جهت انعکاس و پیگیری مسائل و مشکلات است، گفت: آمارها نشان میدهد هر وقت مردم مسئولین را جهت پیگیری رفع مشکلات جدی مییابند، راحتتر با آنها ارتباط برقرار کرده و مشکلاتشان را به آنها ارجاع میدهند.
او تصریح کرد: سرعت، دقت و صحت در پیگیری این مطالبات می تواند این پل ارتباطی را همچنان پابرجا نگه دارد و لازمه این امر علاوه بر تلاش مضاعف پرسنل، مجهز نمودن واحدهای بازرسی به امکانات پیشرفته جهت تحقق این امر مهم است.
طلوعیان یادآور شد: مردم استان میتوانند علاوه بر سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستانها، از طریق سامانه اینترنتی
www.۱۲۴.ir یا و ب سایت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور به آدرس
www.cppo.mimt.gov.ir و یا اپلیکیشن آپ، شکایات و گزارشات خود در حوزه کالا و خدمات را ارائه نمایند.
انتهای پیام/ ن